Svenska hollywoodfruar?!

Jani, idag ska jag chockas lite. JAG ska kolla på "Svenska hollywoodfruar" ! Det ni! Jag avskyr egentligen den där serien. Men jag vill ändå kolla på det, för jag tycker faktiskt om Maria Montazami. Hon verkar som en helgo människa och verkar inte särskilt skrytsam över sitt rika liv. Det gillas! :)

Ikväll blev det en sväng till Åsa för iskaffe och massa skratt (ovanligt?) :) Vad skulle jag göra utan min Åsa? Ja just det, MIN! :D Jag delar henne inte med någon. Eller jo, kanske till Linnéa ;) <3
Var även iväg till den där återvinningsstationen, och det var liiiite skräp vi slängde. Fyllde en hel IKEA-kasse med papper och kartong och en påse med plast och kånkade iväg med. Fasiken vad jag är duktig ibland. :) Nu är det borta och jag kan sluta störa mig på att det står där och bara är i vägen :)

Gud vad tråkigt jag har utan sällskap.. Nellie sover ju sen 19.45, hon var liiiite trött efter att ha varit vaken sen 17, lillrava <3 Trött men ganska glad ändå :) Så när hon sover har jag egentligen tid att göra sånt jag inte hinner under dagen, men hur kul är det på en skala? Jag vill inte behöva göra en massa när jag bara vill krypa upp i soffan och slappa. Så idag struntade jag i det helt enkelt. Har imorgon och onsdag på mig också. Och på onsdag är ju Christian ledig så då kan han underhålla Nellie så jag får något gjort! :)

Nej kära läsare, nu blir det tv:n innan sängen. Är sååå trött idag och huvudvärken vägrar försvinna. Dåligt med sömn kanske?

Skyll dig själv, Fröken C, skyll dig själv! ;)



Kommentarer
Malin

sv: Det är jättehemskt. Jag har svårt att förstå att någon kan göra så, speciellt emot sin dotter och hennes pappa.

2010-12-22 @ 15:02:25
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Åsa

Naaw, du är juh så fruktansvärt söööt gumman <3<3<

2010-12-22 @ 18:59:02
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Jenny

Nja, hela min lägenhet är ett sånt där bra att ha "skåp". Stoppar och lägger saker överallt, ja kanske borde skaffa ett nu när jag tänker efter :P



Kram kram

2010-12-22 @ 22:20:18
URL: http://jennydepp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0