En sån bra dag ..

Idag har varit en superbra dag, och den har varit förgylld av Åsa och Nea :) Vi tog en tur till Grums imorse, och var till nya lekparken så Linnéa fick leka och sen blev det en supergod räksmörgås. :) Även en tur till ICA hanns det med. :) Har haft så otroligt kul :)
Och Linnéa fick mig att gå hem tårögd förut, älskar verkligen den där lilltjejen alltså :) När vi hade sagt hej då och allt så hann jag gå några steg så hörde jag hur hon ropade "Jag älskar dig", och när jag hade svarat henne att jag älskade henne med, så blev det nära till gråt på vägen hem. Jag blev så rörd. <3

Sen blev det hem och vila, har haft lite värk idag. Men det kan ha och göra med att jag åkt rutschkana och grejer idag. Har ju inte tålamod till att göra ingenting. Så jag får väl skylla mig själv om jag får ont efteråt. Haha.
Pratade lite med raringen när han kom upp förut och innan han åkte iväg för att jobba sista natten för den här arbetsveckan :) Ska bli skönt att få ha honom på hemmaplan, speciellt nu när det börjar närma sig BF <3 Vi längtar såååå otroligt mycket efter busfröet! <3

Efter att Christian åkt iväg till jobbet så bar det av till Åsa igen för att njuta av väääääldigt god mat. :D Blev nachos för oss idag, och det var verkligen inte fel alls. :) Vi passar på när vi är själva, mohahaha :D

Imorgon eftermiddag är det en tur till barnmorskan som gäller för oss, ska mäta mage och känna hur busfröet ligger och jag hoppas att det är fixerat eller iaf på gång. Det skulle göra så att det inte känns så länge kvar. Även om det kanske dröjer ett tag iaf. :) Hoppas allt ser bra ut! :)

Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen med en bok, men först ska jag ta och dricka upp min te-kopp. ;)

Förresten, CSN och  skolan har det löst sig med. Får mina pengar som planerat! Gud vad gôtt! :D

Godnatt på er <3



Kommentarer
Erika

Sv: Tack för att du röstade! Jag håller med! Åttan är extremful! Jag fattar inte hur de tänkte! Man tycker att kungligheter med alla sina resurser och pengar skulle kunna skaffa fram lite vackrare ringar... smaken är väl olika antar jag..

2010-07-21 @ 11:50:21
URL: http://priggles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0