Godmorgon :)

Snart dax att gå iväg till bussen och åka till stan för att reda upp röran som skolan ställt till med. Tänk om dom kunde ha rapporterat rätt saker till CSN. Undrar varför dom överhuvudtaget har rapporterat helt fel poäng och datum. Ska bli intressant och se vad dom säger.

Visst, jag hade väl kunnat ringa dom istället. Men kände att det blir lättare om dom får läsa i pappret från CSN själva. Då kan det inte bli något missförstånd när jag säger något. Hoppas jag iallafall.

Ibland blir jag så trött..

Gårdagen blev väldigt mysig iallafall, och man kan inte bli annat än glad när man träffar bästa Therese :) Blev liiiite kakor och en sån där, vad det nu heter, som smakar kanel och är alldeles underbart god ;) Och vattenmelon :D Mums! :) Satt ute och pratade bort några timmar och det går så fort så timmarna flög förbi ju.
Tack Therese för en jättemysig stund, blir nog snart en repris igen. Men då får du ta på dig en tröja eller något så du inte fryser. ;)

Nej gott folk, önska mig lycka till. Skriver igen när jag vet vad skolan tänkte med.



Kommentarer
Therese

Haha liiiite kakor blev det ja ;P Kanelgömma eller nåt sånt tror jag den där goda kanelsmakande grejen kan heta :)

Och bara så du vet så blir man minsann ruskigt glad av att träffa dig med!

Tröja får det bli nästa gång.

Kramkram

2010-07-25 @ 00:46:25
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0