Inge kul alls.

Komma hem till en tom lägenhet är ingen höjdare alls. Raringen har ju börjat sin jobbvecka igen. Hoppas verkligen veckan går fort. <3

Men har haft en toppendag med Åsa och Nea iaf :) Vi var och tog ett dopp i pool förut, och det var höjdpunkten på dagen tror jag. :D Var verkligen heeelt underbart. :) Sen bar det av hem till Åsa för att invänta "Livet på BB" som började nu ikväll, och jag blev bjuden på varma mackor. Tack gumman, det var såååå gott <3
Har skrattat en massa åt denna "lilla" Nea, som förövrigt inte är så lite längre :) En väldigt bestämd fröken är hon, undrar vem hon fått det ifrån? Haha.

Som sagt tittade vi på "Livet på BB" och jag bara längtar mer och mer tills det är våran tur! Jag satt och nästan försökte hjälpa en av mammorna att krysta. Men jag vill nog vänta iaf 2 veckor till. :) Då skulle det vara V.38 och då känns det ändå okej, men helst vill jag nog gå till 39-40 någonstans :) VI LÄNGTAR!! <3

Hoppas att det kommer en liten brev-avi till mig imorgon, vore inga fel alls och få sakerna man beställer. :) Vill ha den nu med en gång ju! :D

Nej, nu blir det lite mer tv innan sängen och lite forumskrivande :)
Godnatt! :)


Kommentarer
Åsa

Inte kan det komma ifrån mig va?? ;) ;)



Så lite så gumman :D vi får äta det mer vettu :D



Pussssss

2010-07-15 @ 08:25:18
URL: http://alkemyr.blogg.selogg.se
sandra

jag bara grinar så fort jag ser något sånt där program om bb eller förlossningar. jag fattar inte hur jag ska klara det om vi ska ha mer barn. kommer va skitnervös hela graviditeten :S men det är ju bra att du har en sån inställning som vill :D hoppas för allt i världen att det går bra för dej och er :D

2010-07-15 @ 08:28:32
URL: http://znisse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0