"Iphone i kattlådan"

Har haft en väldans bra dag idag och hunnit med ganska mycket, förutom det jag egentligen skulle göra, städa! Men det är en dag imorgon också ;)

Vad har jag nu gjort idag då?
Jag har träffat Angelica en sväng :) Hon kikade in på vägen hem från Säffle :) jag har varit i Grums och handlat med raringen, åkte hem till Segmon och hämtade upp älskade Åsa. Sen bar det av mot Grums igen för att äta lite mat, pizza :)
Efter det blev det dax för raringen att åka och greja bil, så snart har vi förhoppningsvis igång våran ford igen :) Inga fel alls det. Lite tråkigt bara att han inte kommer hem förens dom är klara eller ger upp. Vilket betyder att jag får sova själv inatt igen :( Men det överlever jag nog ;)
Åsa och jag gick till konsum och shoppade lite. Och nu är jag nyfärgad i håret, bara klippning kvar så behöver jag inte bry mig om det på ett tag :D Får lägga upp en bild imorgon så ni får se, även på magen ;) När jag skulle skölja ur färgen ur håret så var jag så smart så jag tappade min Iphone i kattlådan. Haha. Vi skrattade lite eftersom jag utbrast "Ojdå, Iphone i kattlådan". Haha. Skrattar bara jag tänker eller skriver om det. HAHA xD
Sådär, nu fick ni förklaring till rubriken på detta inlägg också. :)

Nej, nu har jag banne mig ont i höfter och rygg, så det får nog bli sängen med lite läsning.

Godnatt på er.

C och busfröet <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0