Jahaja..

Börjar bli lite värk bortemellan, känns bra att det är igång och förbereder sig för det som komma skall. Men det är ju lite obehagligt, eftersom det kan göra lite ont till och med. Inte behagligt alls, men det är värt allt. :)
Men det ska bli skönt att få "bli av med" (kommer sakna också) magen, och kunna sova på den istället. Längtar som en tok efter det. Men mest av allt så vill vi att busfröet kommer snart :) Men det är trots allt drygt 2 veckor kvar till beräknat datum, men om vi har tur så kanske den lill* kommer tidigare, det märks ju det :)

Ikväll så har jag plöjt lite "Ghost whisperer"-avsnitt, har inte orkat göra någonting annat idag. Känner mig lite lat, men det får man vara ibland. :)
Har sällskap av Gina (vovva) också, och det är inte dumt när raringen jobbar igen. Usch, skulle bra gärna vilja ha honom hemma istället, nu när det börjar bli nära BF och allt. :) Men men, snart är han ledig igen. Och skulle det köra igång tidigare så kommer han ju såklart hem <3 Stackars raringen som ska få stå ut med mig när det kör igång. Haha. :)

Nej, nu ska jag och Gina gå ut, och förhoppningsvis inte blåsa bort. Blir bara snabbt ut på gården så hon får kissa innan jag kryper ner i sängen. :) Raringen är ju underbar och tar promenaderna med henne <3 Helt underbar är han, min Christian <3

Herregud! Nu trodde jag att det spökade här.. Det blåser så mycket så det var något som åkte ner i skorstenen, och eftersom murstocken går genom våran lägenhet hela vägen ner i källaren så lät det som halva huset skulle rasa. haha. Det är mysigt med trähus, men fan vad dom kan skrämmas ;P

Nej, godnatt på er.


Kommentarer
simone

hehe tycker du de gör ont nu, då kan jag trösta dig med att när du tycker de gör som ondast på förlossningen då ska du veta att de kommer bara att göra ondare ;) ^^

men men..väntar ju på nummer 2 jag så de är ju värt allt :)

2010-07-30 @ 08:32:23
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/
Sandra

hahahaha ja stackars honom, du kommer säkert inte va mild mot honom :P

2010-07-30 @ 08:38:23
URL: http://znisse.blogspot.com
simone

hehe..javisst är de så :) men smärtan går bara att diskuteras efter du fått..för de går inte föreställa sig..men de kmr säkert att gå bra ^^

med oss är de bara bra..fullt ös..och inte länge kvar jag heller.. 6 veckor :)

2010-07-30 @ 13:04:56
simone

Ja denna gången har de gått super snabbt..men de beror nog på att man har en liten på 19 måpnader som håller igång :) för när jag väntade Max så tyckte jag att de gick sååå drygt :P hehe..och nu står jag här och snart ska ha igen lixom..hehe..

ja hon på ul hade svårt att se men kom fram till att de såg ut som en flicka :DDD så om de stämmer som jag hoppas..(har ju handlat massa rosa)

vet ni vad de blir då?

2010-07-30 @ 17:31:09
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/
simone

ja de va nästan så de gav upp på oss också..men hon tyckte sig att de va en tjej..

men spännande och inte veta ändå ^^

sist ja va gravid fick ja höra att jag INTE skulle färga håret sörru..därför ja skrev så.. :P alltid någon som ska yttra sig annars..haha

2010-07-31 @ 17:26:20
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/
Malin

Tänk.. Nu är all smärta över och din underbara dotter har kommit. Nu behöver du inte längre fundera på hur förlossningen skulle gå, hur hon ser ut och vad du än har tänkt på. Nu har hon kommit och är här för att stanna. Grattis till underverket, vännen. <3

2010-08-02 @ 16:27:25
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Elin från FL

hej gumman!

tänker på dig.

kramar

2010-08-03 @ 13:05:49
Madelene

Grattis till lilltjejen! :)

2010-08-03 @ 16:16:20
Sandra

Hörde på ryktesvägar att det kommit ut en liten flicka! :D GRATTIS!!! :D :D :D

2010-08-03 @ 18:46:27
URL: http://znisse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0