Update :)

Allt gick bra på MVC idag :)
Busfröet har fixerat sig, vilket känns skönt. Det förklarar det tryck jag känt under en tid. Nu känns det ännu närmare tills det är dax. Och vi är så spända. Vill verkligen att den lill* tittar ut till oss snart. Är så nyfikna <3
Mitt blodtryck var 122/84 och puls på bebis så bra ut också, fast det var lite högt. Fick ligga på rygg, då var det först ca 170, sen på sidan och det var samma. Satt upp en stund och sen provade hon igen och då gick det ner till ca 150. Tyckte det lät väldigt högt, men det kanske är så? Busfröet började i alla fall sparka så fort hon skulle lyssna, så det var ju inte konstigt om det var lite högt.  :)
Vi satt och pratade med BM en stund och fick lite svar på frågor. :) Känns så skönt med en BM som bryr sig om mig, bebis OCH Christian. Inte alls som den där första vi hade. Hon är ju helt körd i huvudet om man frågar oss. Blääh.

Det är såå drygt att behöva vänta. Kan det inte bara vara dax snart? <3

Nu blir det mys med raringen innan han somnar. <3

Godnatt på er! :)



Kommentarer
Bianca

Så var det för mig oxå sist. först va de 170 o efter en stund gick det ner till 155. tkt oxå de va högt.. de e så jobbigt o vänta :)

2010-07-22 @ 16:15:20
Sandra

Då tror jag att det är en tös :D när det är så högt. Det sägs att flickor har högre puls i magen är pojkar. Samuel och Denny hade oftast runt 130 140 i magen.

2010-07-24 @ 15:58:53
URL: http://znisse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0