Usch vad jobbigt..

Sitter och lider av värmen som är nu. Fattar inte hur det kan vara så nedrans varmt. Rent av klibbigt varmt. Nästa gång vi kommer fram till att vi ha en bebis till så får det banne mig bli så jag slipper gå full i vatten och 18 extra kilo mitt i sommaren. Vem hade kunnat tro att det skulle vara så här varmt när det är Sverige vi bor i?

Ja det är och kommer vara värt det, för snart får vi våran lill*. Men det är jobbigt och jag måste få klaga lite. Jag är svullen om fötter och händer, det trycker mer och mer neråt. Det värker till och från och jag får knappt ner blod i låret ibland för att det nyper av blodådern i ljumsken. Ingen höjdare. Inte nog med det, så är jag konstant kissnödig av all vätska man häver i sig. Det finns ingen hejd på grejerna.

Men som sagt, bebis kommer vara värt alla besvär. :) Så bring it on! :)

Vad har man gjort för något idag då?
Var hemma hos Christians mamma förut och hälsade på, skulle hjälpa henne med lampor som skulle sättas upp. Det blev dock inte så, för det gick inte som dom ville.

Efter det så blev det en tur till syster Sandra och hälsa på en snabb-sväng :) Har saknat barnen så otroligt mycket, men inte riktigt hunnit med. Tuana favoriserade Christian, som vanligt. Moster dög inte alls. Haha. Vad stora dom blivit. :)

Sen efter det blev det hem för att göra tacopaj, och det var inte alls dumt :) Eller vad säger du, Åsa? :D

Nu hoppas jag på att det ska sluta värka överallt och att det blir lite svalare snart så man kan krypa ner i sängen och bara mysa med raringen. Är liiiiite trött faktiskt. :)

Godnatt på er :)



Kommentarer
Therese

Vad är det jag läser? Tacopaj?! :O

Kram

2010-07-12 @ 23:55:43
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0