Lördag och söndag!

Två underbara dagar!

Lördags-kvällen bjöd på mängder med skratt, och det är ju inte otroligt när det är Therese man tillbringar tiden med! Har lite träningsvärk i magen idag faktiskt. Haha. Vi åt god mad (tacopaj) och bakade muffins(?), dom smakade bra, hur dom såg ut är en helt annan femma. Haha. Vi får verkligen göra det där flera gånger, massa gånger! :D Men oj så trött jag var när jag skulle lägga mig, en smula övertrött tror jag. Haha.

Idag blev det en tur till min dagmamma Marie, som jag hade när jag var liten (egentligen min brors dagmamma ;P) och hennes familj. Det var sååååå himla kul och träffa dom! Och vilken underbart charmig dotter dom har fått! Kendra är supersöt och go! :) Och Nellie var superlycklig när vi var där! Tror hon tyckte det var roligt att träffa en till bebis! :) Får ta och hälsa på fler gånger! Har verkligen saknat Marie! :)



Nellie och Kendra! Ville leka med samma leksak ♥


Nellie var såhär glad mest hela tiden hos Marie och Kendra! ♥
Nu ska jag nog ta och plocka undan lite! Kanske skriver ett litet inlägg senare :)

Hej så länge!


Kommentarer
Therese

Vilken tur att du förstod det ;)



Träningsvärk i magen ja.. Får hoppas min mage gör mindre ont imorn, annars vet jag inte hur jag ska orka träna.. Men det var helt klart värt det!

Vi (du) måste absolut baka såna goda muffins igen :)

Jag var skapligt övertrött jag med, men ändå kunde jag inte sova när jag kom hem. Men jag utnyttjade sömnlösheten väl, raderade ungefär 900 bilder till från mobilen ;)



Jag ska till sjukgymnasten vid 14 imorn, men ni skulle inte till badhuset förrän vid 16 va?

2011-01-23 @ 23:22:02
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Therese

Och just det.. Hur underbart söt är inte Nellie på den där bilden där hon lyser som en sol?! Vackrast i världen <3

2011-01-23 @ 23:23:18
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0