Så sött!


Funderar på att klicka hem detta till Nellie, från H&M.
Jackan - 199:- (strl. 80, bra att ha till våren, sommaren)
Jeansen - 99:- (strl. 74, så hon har om någon månad)
Men jag ska nog kolla inne i stan innan jag klickar hem det :)

Jag tyckte verkligen om jackan, dels för att den var så himla fin och sen för att den var vändbar. Om man vänder den ut och in så är det som en helt ny jacka. Två i en ;D Får passa på att ta på henne sånt som vi gillar, för om några år (kanske tidigare?) är det kört :P

Visst var det sött? :)



Kommentarer
Jannica

Åh, bebiskläder :D Så gulligt :):)

2011-01-16 @ 11:27:33
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Malin

Ja det är ju just det och det är ju ingen ide att köpa för mycket heller för dom växer ju så mycket i början... Men det är väldigt svårt att tygla sig =)

Vill bara köpa köpa köpa!!!!

2011-01-16 @ 12:50:27
URL: http://malinpsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0