Har klickat hem lite smått och gott!

1 x MELTON TOFFLOR / TOSSAR
- FÄRG: NATURVIT
- STORLEK: 22-23

1 x DANSKA PIPPI SCARFS/HAKLAPPAR MED TEXT
- FÄRG: LILA

1 x DANSKA PIPPI TJEJ BODYS I STARKA FÄRGER KORT ÄRM
- FÄRG: ROSA/CERISE MED DJUR
- STORLEK: 80

1 x DANSKA PIPPI TJEJ BODYS I STARKA FÄRGER KORT ÄRM
- STORLEK: 80
- FÄRG: LILA/ORANGE MED TRÄD

1 x WALKING 2-PACK BYXOR GRÅ/GRÖN
- STORLEK: 80

Med frakt och sånt så gick det på 323:-, hur bra som helst!
Enkelt och billigt. Nu hoppas jag på att det är någorlunda kvalité på sakerna :)



Bilden är klickbar! :)


Kommentarer
♥Veronica, Mamma till Liam♥

Vad kul att du är med och tävlar :) Lycka till!! :)

2011-03-31 @ 10:47:37
URL: http://thisisshit.webblogg.se/
Petra

Oj vad billigt! Ska in och kika på sidan jag också!

2011-04-05 @ 20:21:37
URL: http://petraekf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0