Våffeldagen i all ära!

Här blev det våfflor och trevligt sällskap idag. Vi fick finbesök av Therese och Blomman idag! Våfflorna blev goda och skratten blev många! Precis som det brukar vara! Är underbart att ha dom här.

Therese stannade kvar en stund och busade vidare med mig och Nellie. Blomman åkte hem när Christian åkte mot jobbet.

En riktigt bra våffeldag! <3
Mitt humör har inte varit helt på topp idag, känt mig lättretlig och sur! Kan vara för att jag varit trött hela långa dagen och Nellie har inte velat sova efter ordning. Härj hela dagen! Nu när hon skulle sova ikväll så var hon nog för uppspelt så hon somnade strax innan 20.30. Så sent var det ett tag sen hon somnade.
Har kommit fram till att jag inte kan springa in vid minsta ljud hon gör. För det blir bara värre och värre. Jag måste låta ungen få låta lite. Nu menar jag inte att hon ska få ligga/stå och skrika eller gråta hur länge som helst. Men lite gnäll skadar nog inte. För det fungerar inte att gå in vid minsta pip. Inte i längden.
Hoppas det blir bättre framöver :)

Ber iallafall om ursäkt för mitt dåliga humör idag. Och hoppas på en bättre dag imorgon. Inge kul för Nellie och ha en surkärring till morsa heller! ;)
Hann med ett besök till Åsa och barnen idag med, mys och prat! <3
Hör och häpna, jag tog mig iväg till återvinningen idag! Bättre sent än aldrig. Ni skulle sett berget vi hade i köket. Haha. Nu är det borta! :)
Imorgon blir det förhoppningsvis en långpromenad. Får kanske sällskap av mor/mormor tuta, Jennie och Emelie. Då blir det långpromenad som heter duga! Inga fel. Så nu håller vi tummar (och tår) för att det blir fint väder imorgon och inte så mycket vind! :)
Nu ni, blir det sängen! Soooooovaaaaaa! :D
Godnatt! :)


Kommentarer
Therese

Jag tycker inte att ditt humör var särskilt surt ändå faktiskt :) Hoppas du får lite mer sömn inatt!

Och det var minsann helt underbart att få träffa er idag, får bli snart igen <3

Kramkram

2011-03-25 @ 23:41:27
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Jannica

Tack för dina kommentarer sötis :) Jävla otrevlig människa det var :O



Ha en underbar dag!!

<3

2011-03-26 @ 11:47:02
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Vissa dagar bara är sånna, nya tag och på´t igen! =)

2011-03-26 @ 16:17:29
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0