Min tur att vara sjuk.

Fy vad jag hatar det. CHristian jobbade egentligen idag, men han fick åka hem eftersom jag inte mår alls bra. Typiskt. Nellie var iallafall världens goaste idag. Hon vaknade vid 8 imorse och ville ha välling. Sen somnade hon om. Till 11! Förstår ni hur underbart det var? Det var som att hon kände att jag inte var riktigt pigg.
Jag hade inga förhoppningar om att hon faktiskt skulle somna om när hon sa att hon ville sova igen. Men jo då! Underbara unge! <3

Blir inte många knop idag. Soffan och tv:n lockar väldigt mycket idag. Tur att C är hemma och kan underhålla lilla N. Hade nog blivit väldigt tråkigt för henne idag annars.
Imorgon hoppas vi på att jag är piggare.

Nu, mer mys i soffan med underbara Nellie! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0