Äntligen ledig!

Slutade jobbet vid 15 idag och nu är jag ledig i 3(!) dagar! Underbart! Har längtat som en tok efter den här helgen!

Imorgon drar jag och Åsa, utan barn, till staden ett tag för att bara strosa i affärer, kanske fika lite, shoppa lite och bara få vara ifred en stund! Det är vi så värda!
Efter detta så är det tänkt att Nellie och jag ska baka cupcakes med någon god frosting. Vi behöver lite tid vi också, lite mamma-dotter tid. :)

Lördagen blir det lite alkohol med bästa Åsa, Christian, Jocke och Magnus. Får se om det blir någon mer. :) Kul som attan kommer det bli iallafall! Är så glad över att Åsa ska med! Var så himla längesen vi drack ihop! :) Ååh vad kul det kommer bli! :D
Nellie verkar glad hon med, hon tjatade ikväll om att hon skulle sova hos mormor. ;) Tror hon också vill att det ska bli lördag snart ;)

Nu ska jag nog kolla på filmen på 7:an, "P.S. I love you" och sen krypa ner i sängen. :)

Godkväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0