Helt slut i huvudet.

Skrev det sista provet idag. Det gick nog inte så bra. Men det återstår att se. Får väl svar i nästa vecka om jag är färdigutbildad eller inte.
Jaja, annars är det ett omprov i januari och så är jag klar sen.

Men efter idag så är huvudet kaos och jag fattar snart inte vad jag själv heter. Dax att sova med andra ord.

Tack Åsa m. familj för en superbra eftermiddag och tack för den goda maten! <3
Är så glad att vi har er! Ni förgyller vår vardag. :)

Nellie har nog varit trött hon med, för hon hade varit pipig på förskolan idag och humöret var inte bättre varken hemma eller hos Åsa. Mjo, lite bättre hos Åsa faktiskt, men det är för att hon älskar att vara där ;)

Imorgon är en ny dag och då kommer mitt älskade Sviskon, Therese, och Blomman ner och hälsar på! Lovely! <3

Nu, godnatt! Hörs imorgon!


Kommentarer
Sotnosen!

Skönt att vara inne på slutspurten! ;-) hoppas det gick bra!

2012-12-15 @ 11:01:41
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0