Jobb och kaffe.

Började dagen med att lämna Nellie på förskolan och sen hem till Åsa för att njuta av lite lugn. Det behövs ibland. Ladda batterierna liksom. Hämtade Nellie vid 14 och sen hem. Tittade på lite film med henne och myste i soffan :)
Mormor tuta kom och tog Nellie vid 15 så jag kunde gå och jobba. Skulle egentligen bara täcka upp ca 1,5 timme men det blev 5. Bra hungrig var jag när jag kom hem, så då fick det bli lite middag. Bättre sent än aldrig.
Fick lite jobb imorgon också mellan 7.30-13.30. Inga fel. Mer pengar i januari! :)

Så nu ska jag dricka min mugg med varm oboy och äta en clementin. Sen blir det sängen med stora raringen tätt intill! Lilla Skruttan sov redan när jag kom hem, men ska nog pussa lite på henne innan jag lägger mig ändå ;)
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0