Torsdag.

Jahapp, vad har denna dagen bjudit på då?
Jo, jag och N försov oss rätt så fint. Skulle börjat jobba 7 imorse. Hade stängt av alarmet när det ringde och inget ljud på telefonen. Så hörde ju inte när jobbet ringde.
Vaknade till en sväng och kollade lite nochalant på klockan och funderade på varför det var så ljust i rummet. Klockan stod på 8.10.
Fan fan fan. Låg och svor i sängen. Hörde Nellie från sängen lite försynt: "Mammmaaaa, vaaakeeen?". Kul!
Kom iallafall upp och var på jobbet vid 8.50. Som tur var så hade det gått bra för mina arbetskamrater under tiden jag inte var där och resten av dagen flöt på riktigt bra.
Men aldrig, ALDRIG, mer att jag försover mig. Kommer sätta på högre ljud och flera alarm!
Hela dagen blir ju knas när man vaknar sådär. När Nellie var påklädd och klar så sprang jag fortfarande runt i morgonrocken och fattade inte vad jag skulle göra. Fy.

Hur är det ens möjligt att försova sig med en snart 2-åring i huset?

Annars har dagen varit lugn. En tur till Grums för att fixa lite ingredienser till smörgåstårtorna som jag och Åsa ska göra imorgon när barnen är på förskolan. Blev en tur till bolaget också. Åh, vad jag vill ha lördag nu! Parteeey!

Nu har vi suttit ute på trappen i ca 2 timmar och pratat massa med L och J. Fy fan vad vi skrattat. Åt allt. Precis allt!

Ett avsnitt "Gossip Girl" nu och sen sängen.

Vad har ni gjort idag?

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0