Trött, så trött.

Önskar än en gång att det skulle finnas fler timmar på dygnet. Den här veckan har gått åt till praktik och en dag i skolan.
Upp vid 6.45, göra oss iordning för praktik och förskolan, lämna Nellie vid 7.30 och hämta henne vid 17-isch. Hem, göra mat, äta, hinna mysa/leka lite med Nellie, göra henne iordning för kvällen och lägga henne, "slappa" framför tv:n/datorn (fast jag borde plocka undan här hemma), varva ner och slutligen sova för att sen vakna imorgon och göra om samma sak.
Hur kul är det på en skala då?

UUh, vad jag saknar att jobba i hemtjänsten.

Nää, glo lite mer på tv och sen hoppa i säng. I tid!

Godnatt!


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ja, detta eviga vardagspussel!

Svar: Huga, tänk att många familjer har det så vecka ut och vecka in. Just nu har vi det så för att jag har praktiken. Längtar efter att få jobba ordentligt igen.
Fröken C

2012-10-05 @ 09:36:23
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0