Venprovstagning.

Idag har jag varit på skolan och haft metodövning. Hur kul som helst :)
Det handlade det om venprovstagning, och shit vad nervöst. Fick för mig att vi skulle sticka varandra, så jag blev väldigt lättad när jag insåg att det var dockor vi skulle prova på. Det är ju inte samma sak, men man får ett hum om hur det kan gå till. Och vi fick ju prova på att hantera allt som ska användas vid provtagning. Superkul!

Så om det är någon som känner sig manad att låna ut en arm och har provtagningsgrejer hemma så kan jag gärna öva ;D Haha.

Nu lite mer Svenska Hollywoodfruar för att ettra lite över Gunilla och sen sova!
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0