1,5 timmes sömn inatt...

....och nu sitter jag här och är snudd på övertrött. Då går det ju inte att somna. Inte lätt iallafall.
Christian och Nellie sover redan dom. Lyckostar.

Hade värk p.g.a. ischias och lite foglossning inatt så det spelade ingen roll hur jag låg. Gjorde ont konstant.
Försov oss lite imorse också. Typiskt. Men var på jobbet strax efter 7.30, och jag började 7.30. Blev inte så sen ändå. :)

Nu ska jag se om jag kan hitta någon ny tv-serie att plöja igenom. Gossip Girl kollade jag klart på igår. Buhu. Inge mer Upper East side och skandaler. SNYFT!

Något tips på andra serier kanske? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0