Ny kompis.

Yeey! Idag kom den.
Min nya laptop. Alldeles tyst och underbar!
Verkar bra, än så länge. Får se hur den klarar att hålla igång när man spelar GW2 ara.
HP'n funkade inte något vidare. Laggade och hackade till tusen och varm som attan blev den, trots att fläkten blåste som en mindre orkan och lät som en förbannad bisvärm med minst 1000 bin.

Nu ska jag bara bekanta mig med datorn och se vad den har och erbjuda. Tror att jag kan bli nöjd. :)

Snart sängen, ska ringa vårdcentralen imorgon. Nellie blev ju sjuk förra helgen och hade feber lördag till onsdag. Torsdag kom den tillbaka och då pratade jag med vårdcentralen på fredagen. Vi kom fram till att Nellie fått en ny virusinfektion som avlöste den första och skulle avvakta. Nu har hon haft feber sen torsdag och är den kvar imorgon så SKA jag ha en tid så dom får kolla henne. Kroppen kan ju inte må bra av att ha feber så länge, även om den inte är särskilt hög. Men den vill heller inte gå ner under 38.2. Låter kanske inte som mycket i temp, men jag tycker inte det är okej att ha förhöjd temp så länge utan att någon kollar henne. Hon kanske har någon bakterieinfektion och då behöver hon ju medicin.
Så, ett besök till vårdcentralen om hon inte är feberfri.

 
Nu önskar jag er en godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0