Segt med uppdatering, igen.

Blir några få, och korta, blogginlägg med mobilen.
Appen är egentligen värdelös till Android, men den får duga till dom få inlägg som jag faktiskt skriver.

Dagen har varit lugn och mysig. Var iväg hem till Åsa m. familj förut så barnen fick leka lite. Tack för idag! :)

Kvällen har gått i godisets tecken och vi har moffat godis framför "Bilar" på tv:n. För den har vi ju aaaaalrig sett förut? Verkligen inte. Haha.

Funderar på att se ett avsnitt av nya tv-serien jag hittat. "The Secret Circle". Den verkar okej och går nog att titta på. Vi får se efter några avsnitt till.

Har ni några andra tips kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0