Barnledig.

Och herregud vad jag ska sova. Imorgon.
Men nu ska jag njuta av att kolla på tv och slappa rejält i soffan. Utan att behöva tänka tanken "shit, tänk om Nellie vaknar skittidigt imorgon? Bäst jag går och lägger mig" Nej, för imorgon kan jag sova! Sova ut ordentligt. Om inte bebis har andra planer då förstås. 
 
Var iväg till Grums förut idag och lämnade Nellie hos farmor. Snacka om att trollet blev glad när hon skulle dit. Äntligen. Det blev ju inget under helgen nu eftersom hon haft febern. Men eftersom den var borta idag så fick hon åka iväg. När jag tog tempen imorse och berättade för henne att febern var borta så svarade hon "Jag får åka till farmor nu"
Hon längtade som tusan efter att kunna åka dit. Så nu hoppas jag att hon är snäll mot sin farmor och inte härjar slut på henne ;) 
 
Igår hade vi mor/mormor tuta och brorsan här. :) Dom handlade lite åt oss och fick köpa med påskgodis åt Nellie. 
Hade några mysiga timmar på eftermiddagen med dom. Och Nellie orkade leka lite. Inte dumt alls =) 
Brorsan skulle få lyssna på bebisens hjärtljud tänkte vi, men det tyckte inte bebis. Hon låg med ryggen bak mot min rygg så det gick inte att lyssna på hjärtslag då inte. Får se om inte bror kan få lyssna nästa gång =) 
 
Nu börjar filmen på tv:n igen. 
Hörs imorgon. Sov gott med er, det ska jag göra sen! Hoppas jag ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0