Hoppas på sömn..

Men det ska vi inte vara för säkra på att det blir..
Nellie kom upp ur sängen förut och sa att "jag mår illa" och så spydde hon. Vid tröskeln, bland sladdar och jävelskap. Wohoo liksom!
Ingen förskola för henne imorgon alltså.
Stackars lillskruttan! Tur att hennes humör varit bra ändå. Hon är tapper den här tjejen.
Hon sa att hon inte ville spy i sängen iallafall utan i hinken. Så den har vi placerat ut ifall hon vaknar inatt. Hon kanske hinner dit om jag har tur :)

Efter lite torkning, av både henne och golv, så gick hon och la sig igen. Det verkar lugnt än så länge. Så då tänker jag passa på att sova. Försöka iallafall. Med min tur så blir det väl vakenhet till och från. Om det inte blir pga Nellie så lär kramp i benen eller ischias/foglossning vara min kompis inatt.

Dagen har vi spenderat i Grums, hos farmor/svärmor, och byggt garderob, ätit mat och umgåtts lite. Nellie var superglad över att åka till farmor en stund. :)
Tack för den fina dressen till Nellie! Hur fin som helst! :)


Nej, gå och lägga sig nu då.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0