Underbara natt.

Har fått sova hela natten inatt! Utan krämpor och smärta. Hur underbart var inte det på en skala?
Det var flera veckor sen jag sov en hel natt. Nog för att bebisar brukar hålla sina föräldrar vakna nattetid, och alla annan tid, men det behöver väl inte börja innan hon ens kommit ut. Nellie har väl också väckt mig några nätter, men hon har ju inte heller varit helt kry.
Ja jag vet. Det är sånt som hör till. Men man måste inte gilla det bara för det.

Idag vaknade Nellie 6.30. Blir bara tidigare och tidigare tror jag.

Jag firar natten som varit med tvättstugan och kaffe. Nellie ville titta på Musses klubbhus hon. Ja, tv:n är väldans bra att ha när man behöver springa upp och ner i källaren. Mellan varven i tvättstugan så är hon väldig mysig.och bjuder på kramar. Undrar om hon egentligen hittar på hyss när jag är i tvättstugan? Det skulle inte förvåna mig. Men det jag inte vet har jag, nog, inte ont utav ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0