Våga hoppas på vår.

Det känns nästan som att man ska våga det nu. Värme i luften och massa sol. Hur underbart som helst.

Nellie är på förskolan en stund idag och jag njuter av tystnaden. Ärligt, det måste man få göra. Jag tänker inte ha dåligt samvete för att jag är hemma och har Nellie på förskolan. Hon trivs väldigt bra där med alla kompisar och aktiviteter och jag behöver det lilla lugna ibland.
Jag har däremot bestämt mig för att hon får sommaren helt ledig och ska var hemma med mig, Christian och lillasyster. Allt för att hon ska få vara så delaktig som möjligt. Det känns som att det är väldigt viktigt att hon får vara med och vara just delaktig. Annars kan det bli väldans fel. Kan man förebygga svartsjuka/avundsjuka så gör man ju det.
Jag tror att det kan bli en väldigt bra sommar i år!

Nu ska jag snart hämta trollungen igen och då får det nog bli en tur till lekparken medan solen ändå skiner.

Hej på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0