Vill inte.

Jag säger upp mig. Jag vill faktiskt inte vara gravid längre. Förvärkarna/sammandragningarna jag får bortemellan är inte snälla alls. 
Kan det inte bara sätta igång snart? 
Jag kommer sakna magen och all rörelse när hon väl är ute. Men just nu vill jag faktiskt bara att hon ska ut. 
Vi vill snosa bebis nu och Nellie vill nog ha tillbaka sin positiva, mer tålmodiga och pigga mamma igen. ;) Stackars henne som får "stå ut" med mig när jag inte får sova ordenligt eller har ont hela dagarna. Hur tråkigt som helst ju. :( 
Trött som tusan är jag också. Sovigt jätterisigt inatt så snart är det sängen som gäller. Hoppas att jag kan få någon timmes sömn iallafall. 
 
Annars idag har det varit en bra dag. Vi var bjudna på kalas för Elias i Portila. Hur kul som helst, var så roligt att få vara med och fira honom på 1-årsdagen och träffa allt folk. :) Tack Angelica för att vi fick komma. Nellie var superglad över att träffa er. <3
Stort grattis än en gång till Elias! :) 
 
Nu önskar jag er godnatt och på återseende! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0