Någon vänlig själ?

Skulle verkligen behöva hjälp med min sida, vill att den ska vara fin, men fattar inte alls mycket av de där koderna.
Jag har gjort en gång i tiden, eller ja, jag försökte lära mig iallafall. *ler*
Är det någon som orkar? och har tid? Snälla säg till!

By the way, I'm a screw-up!  Don't ask why! Papprena kom idag, så nu blir det förhoppningsvis köra bil under helgen! Nedran kul, längtar!

 

Jag är så himlans trött så det är inte sant! Skulle kunna gå och lägg mig och sova tills imorgon eftermiddag eller ja, iallafall till typ 11-12 imorgon. Men det går ju inte, eller jo, det går väl, men jag skulle nog inte vara piggare än när jag gick och la mig. Så jag ska försöka vara vaken någon timme till, men sen stupar jag nog isäng.

Älsklingen sover redan han. Han ska ju upp mitt i natten för att jobba ju! Fy vad tråkigt, men då slutar han ju tidigt imorgon. Men det är så himlans tråkigt och ligga i sängen själv, inte mysigt alls ju!
Får mysa under helgen istället. *ler*

Undrar vad det blir under helgen?! Vad ska ni därute i Sverige hitta på?

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0