Sliten.

Skola idag igen. Var helt okej, men jag fick inte vara med på fotbollen på gympan. Hade ju glömt kläder. Ojdå! *ler*

Resten av dagen var ganska lugn, faktiskt. Hämtade ut mina kläder från H&M. Och kläderna till mor och bror. Dom blev jätteglada! Och det var rätt storlek! Hihi.
Fick en liten överraskning av älsklingen idag också ;) För mig var det verkligen jättefint :D Ett grönt linne och ett par såna där fluffiga (gröna förstås) strumpor! Han är så underbar sötnosen! <3 Jag älskar verkligen GRÖNT!! 

Var hos Angelica och åt lite mat, (pizza - ovanligt?) pratade lite för att sen hem och prova kläderna :) Allt passade! Fast ena tröjan såg lite annorlunda ut än den gjorde när jag beställde den! Konstigt. Den var fin iallafall!

Nej nu blir det dricka upp teét och sen sova lite, ska ju till skolan imorgon igen, och titta på när resten av klassen redovisar tidningarna dom gjort, (som jag blev sparkad ifrån, don't ask!) Sen ska jag väl floppa på provet också, så jag får göra om det till veckan!

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0