Alla inlägg under december 2008

Igår var det en ganska bra dag!
Krånglade lite men vi klarade det ändå, jag och min mamma! Hihi.

Så här var det: mamma och jag skulle åka och besiktiga en bil vid 15.00 så mamma hämtade upp mig vid 14.00, och vi brummade iväg in till staden! När jag ska skriva in reg-nummret så står det ''tyvärr, ni har kommit försent till er inbokade tid 14.30''
Vad fan! Parkeradde bilen i typ 5 minuter, funderade på vad vi skulle göra. Så vi gick väl in och sa att eftersom det var sånt väder som det var så tog vi oss inte in förens nu, och vi är en kvart försenade till tiden. Så killen vi pratade med sa att vi skulle vänta lite så skulle han se om han fick tag på någon. Efter ett par minuters väntande så kommer en äldre kille ut, frågar efter reg-nummret på bilen, och går in igen. Vänta lite till. Sen kommer han ut med ett litet (stort) flin och säger att va kan få komma in halv 4 istället, och i lastbils-porten. Vi tackade och sa att han var en riktig ängel, och det tror jag nog att han tyckte också! Haha.

Vid kvart över 4 åker vi mot grums igen, och mamma körde mig till syrran eftersom jag skulle vara där 5 och vara barnvakt åt lilleman. Det gick hur bra som helst, han var en liten ängel! Somnade jättefort hos mig när det var dags att sova för kvällen! Så mysigt!


Sen blir det en kul kväll med Therese och tokerier! Det är hon bra på. Tokerier alltså!
Fast hon är bra på att vara Therese också. Hihi.


Nu blir det nog snart mat här, eller ja, när Älskling kommer hem/hör av sig.
Blir nog pizza idag men jag är inte säker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0