Fler besökare än på blogg.se.

Sitter här och väntar på att filmen med Björn Gustavsson ska bli färdig.
Tack Älskling för att du hjälpte mig, du fick krångla lite men det gick ju.

Håller på att ta ner Mia och Klara filmen också, så våran kväll imorgon blir nog riktigt rolig. Eller vad tror du Therese?

Blev lite chockad över att på 5 dagar så har jag haft 49 unika besökare på denna bloggen, och på den förra bloggen jag hade tog det över en vecka innan jag kom upp i det. En positiv överraskning. Ändå är ju blogg.se en större blogg-sajt. Men denna var lite bättre då jag kunde överföra inlägg från den ännu äldre bloggen jag hade. Men folk är fortfarande lika dåliga på att kommentera. Okej, jag kanske inte skriver världsviktiga inlägg, men en kommentar som ett litet bevis på att Du läser den är inte mycket begärt. Men vill du fortsätta vara anonym, så visst, varsågod! Hihi.

Kom hem från Marita för typ en halvtimme sedan. Vi var där och fikade en sväng. Var rätt mycket skrattande idag. Har så kul ihop med Therese så det är inte sant. Man kan ju inte göra annat än att skratta. Men vi kan faktiskt vara allvarliga ibland med.

Nyår är fixat, blir karlstad med Therese. Ska bli kul att träffa lite nytt folk också. Kör på ett nyktert nyår tror jag. Blir antagligen träna dagen efter, och då är det inte så bra att vara ''bakfull''. Hehe.

Nu har jag lyckats nämna Therese 4 ggr i detta inlägg. Haha.
Får ge mig innan jag nämner henne fler ggr.
Inte för att det är dåligt, men någon kanske blir avundsjuk. Haha.

Hej på sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0