update som lovat!

Lördagen spenderades med att åka en massa bil och film :)
Jag, Älskling och Sandra åkte ner till cheers och sa hej till Åsa, var så kul!
Jag håller med Åsa, Sandra är en söt tjej! :D

Söndagen blev en hemmadag, var så skönt!
Blev film med Desirée och Fredrik på kvällen!
Barnhemmet, den var så nedrans läskig! Usch!
Var riktigt trevligt att umgås lite med dem igen!
Var ett tag sen!

Igår var det måndag och jag har inget minne av vad jag gjorde! :O
Det jag kommer ihåg är att jag var ute och gick i nästan 2 timmar, i skogen, i mörkret, med musik, och frös :P
Tog ytterligare en timme eller två att få upp värmen när jag kom hem!
Hade en mysig kväll med Älskling. <3 Tillsammans klarar vi allt!

Idag var en seg dag, har inte orkat göra något alls i stort sett, var inte ens hungrig när vi var hos Jan (blomman) och åt förut. Men jag har ju heller inte ansträngt mig så mycket. Städa gjorde jag ju igår, skurade och dammsög iallafall! Så nu är det bara lite små plock och tvätt kvar.

Nej nu blir det att krypa ner i sängen brevid Sötnosen och kanske sova lite, så jag är pigg på morgon istället.
Är så skönt att vara vaken på morgon, och somna tidigare på kvällen :)

Så god natt därute, sov gott. Eller dåligt. Välj själv. Haha.
Jag ska sova gott iallafall! :D

I only want to be with you! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0