Barnvakt!

Just nu sitter jag och väntar på att syrrans unge ska vakna!
Han har iofs inte sovit länge, men det är nog bra om han vaknar snart, så det inte blir problem när han ska sova för kvällen! Jag har haft honom sen 14.oo ungefär, så att syrran kunde föja med till karlstad!

Åsa, Johan, Kattis Jag tänker på er! Så att ni vet, bara att höra av er om det är n¨got! Finns här för er!!

Nej nu ska jag röka innan lilleman vaknar!
Skriver mer sen!


Uppdatering: Nu har jag kommit från syrran, det var riktigt trevligt att passa Yusuf idag, han var på riktigt bra humör! Men anledningen till barnpassningen är mindre rolig! Tänker på er alla inblandade!

 

Varför ska jag vara så osäker på mig själv för, varför kan jag inte bara låta bli att fundera på allt?
Om jag bara kunde ta dagen som den kommer istället?! Typiskt mig!  Men det löser sig ju alltid, nästan iallafall!

Vad ska man hitta på nu då? kanske läsa boken som jag börjat med? Den verkar bra iallafall! Kanske rent av somnar? Men risken är nog liten att jag gör det. Men maybe! Eller det kanske finns något bra på TV:n, kanske ska kolla det!

Längtar efter Sötnosen också! Gör det jämt när jag inte är med honom!
Fröken C tycker om jättemycket! ;D


Puss&Kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0