Fundersam..

Ja, på vart alla mina besökare taig vägen?! Sover ni? Eller är det så enkelt att jag bloggar för lite? (jag tror på det sistnämnda!) haha. Ja, Jag ska bli bättre (ännu en gång) med att uppdatera!

Idag var jag och gjorde en syn-undersökning för körkortstillståndet, och var och lämnade in pappren till surgubben på Länsstyrelsen! Han var riktigt sur. Usch usch, det kanske var ett surt äpple han stog och åt på när jag kom! Eller en förklädd citron! Haha. Men iallafall, så är papprena inlämnade nu, så nu ska jag bara vänta på att mamma och Christian blir godkända som handledare, göra kursen, och sen blir det köra nedrans mycket! Har faktiskt bestämt att försöka få körkortet innan sommaren, men det beror ju på pengarna det! Usch det är inte direkt jätte-billigt, med det där lilla kortet! Men det är nog värt det! Blir inte lika låst, och sen underlättar det vid jobb-ansökningarna!

Träffade Åsa en sväng (en kort sväng) idag också, åkte förbi där när vi åkte hem från stan! Har verkligen saknat er jättemycket, men Linnéa var ju inte hemma såklart!  Får ses mer tycker jag! Tur att vi hann med en cigg förut iallafall! Haha.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på för hyss. Christian har åkt med far sin någonstans! Minnet är bra men kort! Hihi. Jag kan ju faktiskt måla färdigt naglarna som jag började med innan jag kom på att jag ville blogga lite!  Men blogga kändes mer intressant, kände en sån där skrivlust ni vet!

Vet inte om jag har skrivit det i bloggen tidigare, men jag har äntligen klippt mig också! Gud vad skönt!! Men det blev inte så nedrans kort som jag trodde att det skulle bli! Välbehövligt var det iallafall! Tack mamma!!
Nu ska jag försöka sköta det där med att klippa topparna ibland. *host* jag som är så bra på att klomma ihåg allt *host igen*

Helena min älskade vän! Du är den som förstår mig bäst tror jag! Är så glad att jag har dig om det är något! Du betyder så nedrans mycket, så det är inte sant. Får ta och komma upp till dig ett tag, så vi får sitta och göra det vi är bäst på! (prata om precis allt och ingenting, för det är vi helt enkelt bästast på ) *ler*

Nej nu ska jag försöka bli färdig med dom stackars naglarna!

Jag kanske får något infall och skriver ett tankefullt blogginlägg sen, som ingen fattar, men det märks :)

Puss&Kram

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0