Måndag.

Vad har hänt under helgen då?
Jo i fredags så umgicks vi med Therese och Tayson :) När vi satt och fyllde i info på Facebook, så kom vi på att vi hade rest tillsammans till Ulan Bator (tror jag det heter) och sen insåg vi att det var ju faktiskt i Mongoliet det låg, så det passade ju bra :P eller? :) Hihi ..

På lördagen så var jag hos Angelica under dagen, för killarna var ju och grejade bil, så då kunde vi lika gärna vänta och ha tråkigt ihop :P Och på kvällen blev det bowling på nöjes, det var jättekul.. men det gick sådär :P bowling är inte min starka sida :D

Hmm, det är konstigt det där med uppdatering om helgerna, för jag kommer ihåg fre och lör hur bra som helst, men när jag ska skriva om vad jag gjort på sön, så kommer jag typ aldrig ihåg.. :S

Jo vi var i Malsjö och sa hej till Per, och söta Gordon :)
Kollade på Transformers också :D både den tecknade och ”normala” versionen :) Men jag tyckte nog bäst om den ”normala” :D man fick ju skratta ett par ggr :)

Idag har jag varit hos min syster och druckit kaffe som vanligt, jag börjar nog bli en sån där kaffetant :P Kanske ska gå på ett PRO-möte och se om det är ngt för mig :D

Träffat Åsa och Nea har jag gjort också :) Har saknat er :) ses ju imorgon med, eftersom headsetet ska tillbaka :D
Jag får lov att skriva det här, så du ser att jag inte glömt dig.. :P men eftersom jag har så taskigt minne så kommer du inse imorgon att jag har glömt det iaf :P Hehe, typiskt mig isf :D

Nej nu blir det sängen och diskutera med kudden :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0