Oj då.

Den här bloggen ni vet, den hade ju jag helt totalt glömt bort, så nu är det lite bloggning på beställning. Hihi.
Varning, den kan bli lång! Är ju iallafall en vecka sen jag bloggade sist.

Helgen den 30/5 - 1/6 så var jag uppe hos Helena, helgen var både bra och dålig, men mest kaostisk.
Det händer så mycket på en gång så det var svårt att hänga med. Fredagen var nog värst. Herregud, vilket liv.
Lördagen gick nog rätt så bra, iaf än vad jag hade förväntat mig! Finns alltid för dig gummsan! Söndagen blev et inte många knop, skulle ju åka hem. Men det blev mycket skrattande ändå under heögen, och en hel del sol. Och lite hundletande! Haha.

Under veckan har jag ju haft praktik, men måndag och tisdag var jag hemma med huvudvärk, tror det blev för lite för mycket sol under helgen. Resten av veckan har gått så otroligt fort.
I fredags var vi iväg och badade :) Var jättekul, synd att älskling inte kunde vara med bara. Han var ju tvungen att jobba.
Satt till klockan var halv 1 och bara skrattade och pratade, jag, Dessie, Jeanette och Sofie :) Var såå kul.
Lördagen blev det lite mer bad, och biltema :) ännu mera skratt och en riktigt god sallad :) Senare på kvällen sjöng vi lite singstar, och åt chips :) Har varit en rolig helg :)
Idag blev det tvättande och tv :) och imorgon blir det jobb jobb och jobb :) Älskling är ledig hela veckan nästan han, skulle velat vara ledig lite under veckan jag med, men vi är ju lediga samtidigt till helgen istället :)

Ska försöka läsa lite nu och sen kanske kolla lite mer på tv :) Sen blir det nog sängen tidigt :)
Bloggen blev inte lång ändå :)

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0