Busy weekend.

Tänker gör en dag för dag lista :D
Såg det i en annan blogg och insåg att det var smart gjort :)

Fredag: Då bar det av till staden på Halloween-party hos Karin och Mattias =)
Var så kul, blev dock inte så onykter som jag trodde. Men skratta det fick jag göra iaf :) Träffade många roliga personer!
Blev nöjesfabriken på kvällen, och Kenneth's på natten, var sååå pinsamt. Det har jag christian att tacka för =) Haha. Fast kul det med!

Lördag: Blev en slappar-dag, var seg efter föregående kvälls skoj :) Pizza och cola stod på menyn :)
Segade heeela långa dagen =)

Söndag: Slappa än en dag, det är inte fel med två dagar på raken. =) Dock ingen pizza :P Blev normal mat =)

Måndag (idag): Älskling har jobbat och jag har varit hos Angelica mestadels hela dagen =) Druckit kaffe och pratat ''skit'' =) Alltid trevligt =) Har varit och bytt däck på Angelicas bil också =) Det var skoj.
Jag har också införskaffat en ny mobil via tradera, en HTC Touch =) Hoppas den kommer denna vecka, och att jag blir nöjd! Den är GRÖN :) Kärlek vid första ögonkastet <3 Haha.

Nu sitter jag här och funderar på en massa som vanligt.
Allt mellan himmel och jord. Mest om speciella saker, som jag inte kommer skriva om här då dom är privata.
Finns nog ingen jag vill dela med mig av mina tankar till heller för den delen, eller jo, en person, men det får bli en annan dag. Allt verkar så svårt, fast det egentligen är så simpelt så det finns inte. Tankarna får flyga iväg en stund till, så tar jag itu med dom imorgon, eller något =)

Godnatt!

Baby, jag älskar dig så det gör ont..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0