Vik hädan onda förkylning.

Den är påväg bort redan, peppar peppar ta i trä. Hoppas den är borta till imorgon! Det är den nog, eftersom jag är mycket mycket piggare idag. =) Det var en ''snabb''-förkylning! =)

Jag har överlevt (?) tack vare té, halstabletter och näs-spray =)

Idag blev det städning, kroppen ville väl egentligen inte riktigt det, men den fick bita ihop och göra som jag ville! Fint blev det =)

Måste bara säga appropå ingenting, att Wall-E är nog den bästa filmen på länge =)
Den är ju bara för rolig! Många skratt blev det, till och med så Älskling tyckte om den ;-)

Förresten så är nog han påväg hem snart =) Men då blir det väl antagligen ett snabbt hej och sen ska han nog kanske sova, ska ju jobba från typ 4 inatt =( Men då slutar han ju tidigare imorgon =)
Och imorgon blir det Segmon och Åsa o dAAl =) Yippie =) Och DH :)

Blir en kopp té till nu så jag kanske kan få andas lite mer :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0