5 Dagar .

Kvar av min anställning, och jag har inte fått nytt jobb. Blir ett besök på arbetsförmedlingen på tisdag, vad nu det ska tjäna till. Är inte ett dugg positiv, och plugga får jag vänta med till januari om jag ens kommer med då.
Det var ju inte riktigt säkert.

Jag har haft en bra tid på IKEA, men det var tufft med en heltid till att börja med, fungerar bättre med halvtid.
Men det var inte speciellt roligt att arbeta helger, för man blir så beroende av skjuts, för att det inte går bussar mer än var 3:e timme, Och det stämde inte riktigt det.

Någon som vill anställa mig?Går till ICA medans ni funderar! Hihi.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0