..

Det är väl egentligen inte mycket som har hänt sen sist jag skrev, jag har jobbat, umgåtts (lite) med Nathalie, klippt mig,  shoppat lite. Jobbat lite till och sovit. Min favorit sysselsättning tror jag! Haha!

Nu har jag kommit hem från staden, blev en tur på bergvik efter jobbet med Linda, häftig hon!
Mycket skrattande blev det åt allt och ingeting, kommer inte ihåg vad vi skrattade åt, så jag kan tyvärr inte ge er en update! Haha! Så kul att gå på bergvik var det längesen det var! Mohaha!

Finns många tankar hos mig i denna skrivande stund, men jag väljer att hålla dem för mig själv, och säger bara att de finns där! Låter kanske som om jag behöver dela med mig, men det är inte så allvarligt, det är bara det att jag ska ju filosofera igenom allt jag pratar om, får reda på, tycker, och säger 140 gånger innan jag kan släppa det och move on!
En del saker är roliga att tänka på om och om igen, men andra är mer jobbiga. Oftast är det de jobbiga som jag ska fundera på mest! Konstigt det där!
Men det är ju så jag är och alltid kommer att vara!

Nu har jag nog varit mystisk nog för ett tag! Haha!

Imorgon fyller The-riis (Therese för er som inte kan läsa, hehe) år!  Säg grattis!!
Nu får du se till att hitta något som du vill ha från mig och din bror!
Annars blir det en påse jordnötter! Mohaha!

Bye for now - don't forget the bilddagbok :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0