I need you <3

Ja då var det dax att gå och lägga sig och upp och jobba imorgon, är inte helt fri från den där elaka "förkylningen", eller vad det nu är för något. Men men, behövs man på helgen så är det bara att knata iväg ändå =) Vi är ju rätt dåligt med folk på helgerna.

Imorgon fyller älskade mamma år, så jag får INTE glömma att ringa och gratta henne :)
Sen på söndag fyller Pappa år, och på måndag fyller Marita (Christian’s mamma) år. Så det är fullt upp med födelsedagar i augusti. ^^ Yääy. :)

Idag har jag bara segat hela dagen, spelat lite och druckit en massa te. Kanske får bli en kopp till innan jag kryper ner i den där alldeles tomma sängen. :( Blir så jädra ensamt när Han inte är hemma på nätterna :( Men men, så är det ju bara varannan vecka :) Inte jämt, tack och lov :)

Älskling, du är den som kommit att betyda mest i mitt liv, och jag vill dela livet med dig för evigt.
Hoppas och tror verkligen på att det är Vi, och att det kommer hålla. Det känns alldeles underbart. ;)
Det kommer bli spännande och roligt, precis som du skrev, och jag är glad att vi tar det till en ny nivå <3
Älskar dig med hela mitt hjärta. <3 Nu och för alltid <3

 

Nej nu väntar te-koppen, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0