Nu var det slut..

Ja, sista dagen på IKEA gjord, och nu vankas det en termin av skola :)
Ska bli riktigt roligt :) Hoppas på en riktigt bra termin. =)
Ska försöka fixa det där med böcker imorgon också :)

Idag var det en jättemysig dag med Åsa och Linda i stan. =)
Jag och L mötte upp Å efter jobbet och sen bar det av in i affärer. =)
En massa skratt bjöd dagen på och jag hoppas vi kan göra det igen snart :)
Ni är så jädra bäst ;P Love ya! <3

Nej nu blir det nog en dusch och sen sova.
Tomt som vanligt utan älsklingen, men inget att göra åt.
Idag kommer jag nog somna utan problem iaf, är så himlans trött.
Men det hade inte varit fel med lite sällskap och närhet, Saknar dig Raring <3

Nää, godnatt på er :)

Livet är underbart! <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0