<3's dag :)

Det är en bra dag =) Iaf kommer den bli, bara älskling kommer hem :)
Han är väl hemma om en halvtimme eller något <3

Idag blir det fläskfilé i ugn :) och ris =) Tack Therese för tipset, hoppas det kommer smaka bra nu när det är jag som gjort det. Haha.

Blir antagligen film och mys ikväll, så härligt så =)
Älskar min Christian så himla mycket. <3

Igår var en riktigt kul kväll också, med mat och film och en Therese. ;D Hon filmade mig och C, och det såg inte riktigt klokt ut. haha. Mycket skratt iaf. Jag råkade kanske säga axe-men istället för X-men, men det beror på min värmländska. Hehe, det är vad jag skyller på iaf. Haha.

Nu ska jag kolla om ugnen blivit varm :)

Glad alla hjärtans dag till er alla =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0