Friday the trettonde xD

Buuuu, ja denna eviga skräcken för otursfyllda fredagen den 13:e. Bullshit.
Det är som vilken annan jävla dag som helst. Måste man vara så nedrans skrockfull så man tror på den skiten?  "Nej, hujeda mig. det är Fredag den 13:e idag, usch vad otur jag kommer ha idag" Det är väl för fan inte mer otur idag än alla andra dagar? Eller är det bevisat att det är så kanske?

Jag har lite otur då och då iaf. Typ nästan varje dag. xD

Idag till exempel fick jag göra svenska-provet, helt oförberedd! Det ni! Trodde att det var nästa vecka, men icke. Gick nog rätt bra iallafall.

Var hem till A o P förut och testade Wii - fitness :) Var rätt skoj, men det var lite jobbigt också. Lite illa att det kalkyreade min ålder till 31. Haha. Och mitt BMI låg på ungefär 18.5, på gränsen till underviktig. Eller om det till och med VAR på underviktig. Så det blir att gå upp i vikt! Försöka stenhårt iallafall.

Ska avsluta med mina tankar som vanligt.
Varför ska jag behöva känna mig som om jag inte är värd ett skit?
Det kanske inte är meningen, men det känns som om jag blir bortglömd.
Kanske får skylla mig själv? Jag kanske förtjänar det?
Jag har väl kanske inte behandlat mina vänner så bra som jag trott, men jag behöver väl inte bli bortglömd totalt för det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0