Monday, monday, monday..

Då var det en ny vecka igen :) Känns bra, för nu är det bara en vecka kvar till lov, eller ja egentligen är det bara 4 dagar kvar. Men jag ska vara duktig och åka till skolan iallafall, på tisdag (nästa vecka) och skriva en uppsats i svenskan. Det är det enda jag ligger efter med, och det är bra gjort för att vara jag. Jag brukar ha allt bakom mig. Haha.

Har precis skickat in min engelska uppgift från förra veckan, skulle egentligen varit inskickad i fredags, men det glömde jag totalt bort. och under helgen har jag inte haft lust, ärligt talat. Hehe.

Igår var vi ute i Borgvik igen, och körde på isen. Totalt fyra bilar var det :) Våran, Desirée och Fredrik, Kruse & co, och Daniel :) Jag körde lite mer än ett varv, sen snurrade vi och då ville jag inte köra mer. Haha, jag är en liten nedrans fegis. Men jag lovade Desirée och köra nästa gång, fast då skulle  jag köra volvo. Haha. Blir nog bra detta. Får hoppas att bilen är hel efter mig. Mohahaha.

Efter Borgvik åkte vi hemåt igen, blev 97:an och hämta mat, sen till D och F och kollade på Gordon Ramsey, han är ju bara för bäst. :)
Sen hem, och vi (Jag och Älskling) somnade båda två innan klockan blev 9, så jag klev faktiskt upp vid halv 7 imorse. För då var jag inte trött längre.

Men nu ska jag starta WoW, hörs sen :) Hää påa rää.. :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0