Dagen idag fast ett år tidigare.

Sitter här och trixar lite med bilddagboken, men jag tycker det är så otroligt tråkigt att försöka lägga upp bilder. Kanske beror på att jag nästan aldrig tar några nya bilder. (Förutom på mig själv, mitt lilla ego) Jag har en ganska bra kamera så det borde inte vara så svårt för mig att ta lite nya bilder. Men då träder mitt lata jag fram istället, och tänker att, orkar...inte...ta...kort.. Som jag sen får ångra, när jag sitter vid bilddagboken och tänker, ''Ååh, tänk om jag hade tagit de där korten förut''.

Hmpf.

Idag är det precis ett år sen som det blev vi (Jag och Christian alltså), och det känns underbart. Han har verkligen gjort mitt liv till ett riktigt bra liv. Och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom. Det låter väl som en klycha(?) men jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra. Jag älskar honom väldigt mycket, och hoppas att vi kommer hålla så länge det bara går. Han gör mig lycklig, och han är bara min. <3

Therese var här en sväng förut och hämtade leggings och benvärmare.
Vi ska gå på promenad till lassehall imorgon, ska bli så skönt faktiskt.
Vi har inte umgåtts på länge nu T, det får vi göra något åt. Jag blir lite bitter utan dig. Haha. 

Nej nu blir det en kopp te, (jag är nog beroende av det igen) och en cigg.


Hej på sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0