K-stad och skola.

Dagen idag har varit riktigt rolig från första minuten sen jag slog upp ögonen. Eller iallafall från det att jag kom in till Karlstad.

Jag tog 10 bussen till stan, mätte upp fröknarna Linda och Malin. Vi bestämde oss för att käka med en gång så vi skulle slippa ''lunchrushen'' som L så fint kallade det. Det blev Kebab-house, riktig god nachos där, så det är att rekommendera. Blev lite shopping efter det, hittade inte så mycket, blev ett 3-pack söta trosor, haha, och 5-pack strumpor på H&M. Skulle ju också köpa en ny såndär bra ''plånbok'' som jag blev avlurad i Ransäter (vet inte riktigt vem det var som ville ha den ;P), så vi sprang till Liljas väskor men där fanns den inte, så jag köpte en annan istället. Sen kom M på att hon ville till väskshopen i mitt i city och kolla, och där hade dom sån jag ville ha, så jag köpte den med. Gick tillbaka med den andra och förklarade att jag inte ville ha den längre. Krånglade lite med dom eftersom jag fortfarande ville ha kvittot kvar, pga att jag köpte ju en ny plånbok till Älsklingen också (tror han blev rätt nöjd iaf, det verkar så). Haha. Jag, L och M tog en fika innan vi skiljdes åt på torget. Och det var en underbart rolig stund med mycket (ja, mycket) skratt åt allt möjligt konstigt folk. Hehe. Detta får vi göra om tjejer!

Brummade med halv 3 bussen till skolan, och fick följe med en kille från matte-gruppen. Riktigt trevlig kille men han har för mycket att säga om allt. Och han pratar i ett kör. Munnen går i ett. Han pratar helst och mycket. Ja ni fattar säkert. (hoppas dock inte han läser min blogg ;P) No offence dude!

Blev inte så mycket gjort på matten eftersom jag, Lars och Robin (Jag kom ihåg vad han heter!) skrattade åt allt och ingenting, fast Robin var iofs duktig och gjort lite iaf. Haha.. Lyckade också slingra mig ur distans-gruppens möte idag, så jag fick sluta tidigare. (väldigt nöjd, med ett infoblad om hur det går till, istället för att vara kvar till 21.00). Åkte till torget, och lyckade se Älsklingen i en av stadsbussarna (ja, han kör buss förstår ni) , så jag åkte med honom tills han slutade. Vi blev kvar lite extra på hans jobb och pratade med en av hans jobbarkompisar P. Om WoW såklart. ;P

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska våga starta WoW eller om jag ska hoppa i säng och läsa lite HP, tror nog på det senare alternativet, eftersom jag ska upp 5.45 imorgon. Och rätt så trött är jag faktiskt.

Sitter här och småfnissar (som en liten skolflicka typ) åt ''brevet''  som Therese visade mig förut. Mohahahaha. Hade inte C somnat redan så hade jag nog skrattat högt! Extremt roligt det där, HAHA.

Nej nu får det vara nog, godnatt på er folket. ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0