Mat mat mat.

Sitter vid datorn hemma hos mamma, inte ens här kan jag hålla mig från datorn. Haha.

Vi har nyss ätit mat, fick mamma och följa med till konsum så vi kunde handla ingredienser till bacon-röra. Tack Helena för den underbara maträtten, jag fick även mamma att tycka om den. Är alldeles mätt nu.

Sitter och kikar på "are you smarter then a fifth grader", och det är ju helt enkelt hemskt och titta på. Frågorna är ju så simpla så det inte är sant. Men det är kanske svårare där än genom tv-rutan. Jag skulle nog också lyckas få ett hjärnslapp jag med.

Nu blir det till att fortsätta prata med mamma, och kanske rent av sätta dit de där lösnaglarna jag köpte från H&M. Får se om dom sitter kvar.
Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0