Ojoj, så bra det kan gå.

Nu har jag faktiskt tränat (cyklat) 2 dagar i rad, och det känns underbart. Man blir sådär lagomt sliten. Det känns bra då, för då vet man att man har gjort något. Blir ännu mer imorgon. Fast också tapetrivning och spackling hos T. Och mat. Det måste man ha. Utan dig vore livet riktigt trist T! Vart har du varit tidigare i mitt liv egentligen?

Skolan känns bra också, och mot förmodan så kommer jag nog gå färdigt denna gång. Det är ju trots allt bara 1 termin! Det klarar jag! Ska fixa böckerna imorgon. Iallafall Ma och Hi. Har nog en del trevliga människor i klassen också. Fast det får tiden utvisa. Imorgon blir det att ta 7 bussen mot stan. Börjar 8.10 fast jag slutar 12.00 så det känns överkomligt.

Ska försöka hoppa in i duschen, sen läsa lite mer Harry Potter. (Har äntligen fått tummen ur och köpt den 3:e boken, yeey för mig). Fast innan det blir det en macka eller två, och en kopp te. Och lite mer msn med Helena.

Enda tråkiga denna vecka är att jag och C får se varandra rätt lite, eftersom han jobbar natten. Men det dör vi nog inte av. Kan vara nyttigt. <3

Nej godnatt på er.

Vilka är ni (ca) 15 om dagen läsare egentligen?

Kommentera lite kanske? ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0