Nu är det nog dax…

Sängen ropar på mig, men det är ju så himlans tomt när C inte ligger bredvid. :/
Men det kan inte hjälpas, han jobbar ju faktiskt.. ;P

Det ska jag göra hela helgen lång, men imorgon får jag sova, precis som idag. =)
Är så skönt att få dom där stackars dagarna man får ledigt :)

Här hemma har det ju grejats en massa, rensats förråd och klädkammare. Hyllor har vi fått upp i badrummet, och nu ska jag fjäska lite så vi kanske kan tapetsera om sovrummet som vi pratat om ;) Det är det enda jag sagt att jag inte är nöjd med, så är det tapeterna där. Eller så är det bara för att jag vet att tapeterna som vi ska ha där är gröna och att det råkar min favorit-färg ;P Och nej dom är inte CHOCK-gröna, utan ljust ljust gröna :) Kommer bli jättefint när vi gjort detta :)  Ska bara övertala lite till så det kanske blir snart ;P

Nej nu blir det sängen, godnatt på er.
Hörs imorgon!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0